Cool Winter Hacks to Keep You Warm || Genius Handy Hacks To Help You Enjoy This Winter
10:11
2,800,026
123 GO Like!
Reddit
Winter is still pretty far from over!
And although it can be a really annoying season it also has a lot of benefits! You can spend time enjoying winter sports or stay at home doing different crafts.
In our todays video you'll find some useful winter life hacks! We'll share some tricks that help you to get warm and also you'll learn cool and simple tutorials how to create awesome winter DIYs!
It’s the perfect time to watch our video and learn some amazing winter hacks that will help you to survive during the cold weather.
#winter #DIY #clothes
Music by Epidemic Sound: www.epidemicsound.com/
Stock materials:
www.depositphotos.com
www.shutterstock.com

Пікірлер
  • Erin Gryder
    Erin Gryder

    O

  • Zoë McCaskill
    Zoë McCaskill

    A snag in a sweater!Ok...Vicky don’t be mad.Ok? Love 123go!-Comment. Like 123go!-Like. A fan of 123go!-Do all is possible!Hit the Bell!Subscribe!Like,and watch every day!

  • Pinki's kitchen
    Pinki's kitchen

    What the fuck dum dum dum dum dum dum dum dummy

  • Pinki's kitchen
    Pinki's kitchen

    Blah blah blah I hate this shit

  • Diamond leader
    Diamond leader

    Vicki when you touch The slippers did you go into the ice age 😆😆😆

    • Creator Asian :D
      Creator Asian :D

      Apparently yes lmao

  • Molly McGaghey
    Molly McGaghey

    When you are in quarantine you don't have to wear enything but P.Js

  • Eric Garcia
    Eric Garcia

    I'm

  • ioi jacki
    ioi jacki

    Vicky hits fan like

  • BORIS CARRILLO
    BORIS CARRILLO

    I love Bellas dog🐺

  • Alexandar Calixto
    Alexandar Calixto

    Nagging girl to get hr college students

  • Parveen Lace
    Parveen Lace

    I can still see yellow when you made the cardigan

  • zurabia parvaiz
    zurabia parvaiz

    Bella,s is so so cute

  • siva pandu
    siva pandu

    its soooo amazing

  • Kelly manners
    Kelly manners

    I hate your channel

  • Adel Warad
    Adel Warad

    By the way you need to fix up your thumbnails. They are way more deeper than you think. You are offending a whole religion.

  • Amna Amna
    Amna Amna

    The most beautiful tricks seen in my life❤❤❤❤❤❤❤

    • Candace Bandoian
      Candace Bandoian

      Yay!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • Oday Disho
    Oday Disho

    ufhughhghhfuyyhhgffeerguioooooooooo

  • Jeniffer Ganotice
    Jeniffer Ganotice

    You are all doing well 😊😊

  • afifa hussain
    afifa hussain

    To gym

  • AVA MATHEW
    AVA MATHEW

    Love u viki and Bella

  • VALENTINA VILLADA
    VALENTINA VILLADA

    You calling people with jean jackets ugly?

  • LILY BLAKEMORE
    LILY BLAKEMORE

    Amy’s hair is cute

  • Harley Ritchie
    Harley Ritchie

    Hello 👋 Please like my comment, You guys rock, Give me a big 👍up!!!!!!!!

  • Syed Abbas Raza Rizvi
    Syed Abbas Raza Rizvi

    I

  • Alisa Bryantseva
    Alisa Bryantseva

    The puberty pic is just an edited Sofia not Vicki.

  • rebecca ayala
    rebecca ayala

    I told you a Bello you should please get away I told you Bello you supposed awa

  • bharti bhat
    bharti bhat

    hey girls be safe of coronavirus don't worry about your business we all will subscribe your channel be safe i know for shotting yyou have to come out of house outside is so danger be safe 🙂

  • Anand R
    Anand R

    That freaking shawl-to-sweater thingy does not work!!!!!

  • Roberto Verdugo
    Roberto Verdugo

    Hi

  • Abbi Ingram
    Abbi Ingram

    Lily ingram well now I now some nice hacks to help me when I need!

    • Shane Wood
      Shane Wood

      So sorry I just liked❤️😘💕

    • Alisa Bryantseva
      Alisa Bryantseva

      Yup

    • Shahzad Bukhari
      Shahzad Bukhari

      Sorry that you didn’t get any like

  • Johnson Geekor
    Johnson Geekor

    Wow this is great I wish to do this but I don't know how to do this so greater then all thanks 🏆🏅👍🏻👑

  • Kerbyn Cabrera
    Kerbyn Cabrera

    Want about boys.👿😠😡😾

  • Prashant Agarwal
    Prashant Agarwal

    Aarna

  • Averi Wilson
    Averi Wilson

    Can we hear there voice

    • Averi Wilson
      Averi Wilson

      @Roushan Chowdhury you mean 🙄 and no one asked you

    • Roushan Chowdhury
      Roushan Chowdhury

      No u can not

  • Kat Douglas
    Kat Douglas

    Really

  • Kat Douglas
    Kat Douglas

    I love your video

  • Dr Rashmi Bohra
    Dr Rashmi Bohra

    123go is the better time I have a question to do this

  • Mero Teefa
    Mero Teefa

    ILove you so much Bella and Vicky

  • Helené Mietas
    Helené Mietas

    Helly ! I'm so happy you are back 🤗🤗

  • Sweety
    Sweety

    Lol!! :) help the ocean! kzsoft.info/hd/bejne/mcfXnmjVamS7pmM LOVE YOU ALL!! xoxoxo ;)

  • Juli Bage
    Juli Bage

    I tried hunder time but it's not working. 😓😓😓😡

  • Ines Maria
    Ines Maria

    OMG

  • Mokhon Miah
    Mokhon Miah

    <a href="#" class="seekto" data-time="301">5:01</a> THAT DOUBLE CHIN THO LMAO

    • Alisa Bryantseva
      Alisa Bryantseva

      YES BRO

  • Lorena Hamza
    Lorena Hamza

    Bella do you know that we have the same curly hair

  • Lorena Hamza
    Lorena Hamza

    Oh yeah I forgot your my second favorite character in 123 go Bella

    • Hugo H.f
      Hugo H.f

      Fjeae

  • Lorena Hamza
    Lorena Hamza

    I like your idea of that jacket but how did you lift the zipper with the fork Bella

  • Aishath Aly
    Aishath Aly

    I wont subscribe

  • Nelly Marlina
    Nelly Marlina

    Amy. Your. Mean. 😒

  • Nelly Marlina
    Nelly Marlina

    Amy. Your. Crafty. 😍🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷

  • nour Romdhani
    nour Romdhani

    Fantastic😄👍

  • Dafa Dafa
    Dafa Dafa

    Is it crazy to close you hair? IS IT?!!! THINK BEFORE CREATING CONTENTS!!! Please, be more creative so you don't make any content like this. Thumbs down from me.

  • bOi REE
    bOi REE

    im a big fan

  • Alpanaggtt Bhavsarrr4.
    Alpanaggtt Bhavsarrr4.

    Bella's 🐕 is so cute 😻

    • Yesenia Guerrero
      Yesenia Guerrero

      @Roushan Chowdhury She means that her dog is.cute...

    • Hub Hub
      Hub Hub

      Roushan Chowdhury Bella’s dog

    • Roushan Chowdhury
      Roushan Chowdhury

      Bella is a person not a dog

  • bOi REE
    bOi REE

    i love your guys channel also im xia lynn russell

  • maja chaim
    maja chaim

    vickie in the blanket is me every day.LOL HAHA!!!!!!

  • The Fart Channel
    The Fart Channel

    At <a href="#" class="seekto" data-time="319">5:19</a> Amy’s hair is so pretty

  • Bubblitz Bubba
    Bubblitz Bubba

    please make a video with yarn

  • Karma Tshokey
    Karma Tshokey

    😂😂👍👍

  • Bana Banana
    Bana Banana

    In the thumbnail it looks like Amy is about to sneeze 🤧

  • Suraiya Ahmed
    Suraiya Ahmed

    When 123 go learns how to put pictures in videos

  • Allison gaming
    Allison gaming

    When u want to be cuter than your friend

  • Chianna Balfany
    Chianna Balfany

    Cause never liked amy

  • Chianna Balfany
    Chianna Balfany

    I hate amy for making fun of vicky and I don't like her at all

  • Mia Castro Pasterny
    Mia Castro Pasterny

    I tried them all and not even one worked

  • LOL GAMING
    LOL GAMING

    Hi

  • Chloe English
    Chloe English

    MOM said why is the iPod smashed: Kid said I smashed the like button

    • Nadia Adil
      Nadia Adil

      so comfy

    • Hodan Awil
      Hodan Awil

      @Chloe English LOL 😂😂😂 HAHAHA

  • Ava Golestaneh
    Ava Golestaneh

    I like Amy’s craziness

  • Ava Golestaneh
    Ava Golestaneh

    Omg haha

  • April Tilden
    April Tilden

    Love this video😍😍😍

    • April Tilden
      April Tilden

      Love it too

  • Lakshi Gomis
    Lakshi Gomis

    I need from you sooon Loker organizedr

  • Mariana Araujo
    Mariana Araujo

    Pj Ukujjfwsdw

  • Priscilla A. Ramos
    Priscilla A. Ramos

    Hailey's double chin😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😹😹

  • Paula Walton
    Paula Walton

    Why was vikki reading a newspaper 🗞....... omg

    • Paula Walton
      Paula Walton

      I am going to like and comment on all of yours

    • Paula Walton
      Paula Walton

      I am a new person on KZsoft so please somebody just like or comment.........PLEASE and if you do then thank you

  • gyvūnu mylėtoja
    gyvūnu mylėtoja

    They stealt my idea i wanted to post on youtube at <a href="#" class="seekto" data-time="28">0:28</a>

    • Zakir Mohammed
      Zakir Mohammed

      X2qzou

  • gyvūnu mylėtoja
    gyvūnu mylėtoja

    They fucking stealers stealt my idea i hate them if same put 😠 in the coments

  • Hamdan Hassani
    Hamdan Hassani

    Hi

  • Ziqije Ramizi
    Ziqije Ramizi

    Hello 123 go like

  • Deanne Escamilla
    Deanne Escamilla

    Hi

  • Muhammad Azeem
    Muhammad Azeem

    she is wearing half sleeves and taking about winters

  • pastel cookie wolf
    pastel cookie wolf

    <a href="#" class="seekto" data-time="309">5:9</a> No she isn't looking crazy she looks like a muslim women

    • ᎩꂅꂅϮ PLAYZ
      ᎩꂅꂅϮ PLAYZ

      Ikr

Келесі